УКР ТРАНС МАШ
УКР ТРАНС МАШ

КОМПЛЕКСНА СИСТЕМА
РАДІОЗВ’ЯЗКУ ТА ВІДЕОСПОСТЕРЕЖЕННЯ - СРВ-1

Система СРВ-1
опис

Призначення
системи

Система СРВ-1 призначена для:

  1. Cлужбового зв’язку між кабінами управління 
  2. Екстреного зв’язку між пасажиром та машиністом
  3. Сповіщення пасажирів в салонах вагонів
  4. Забезпечення пасажирів візуальною інформацією оперативного, комерційного та службового характеру
  5. Автоматичного регулювання температури в салонах вагонів взимку
  6. Відеоспостереження за салонами поїзда, платформою, залізничним полотном, контактною мережею для реєстрації нештатних ситуацій, що виникають під час руху потяга, а також уникнення потенційних тривожних подій
  7. Освітлення зон посадки/висадки пасажирів на зупинках
  8. Виявлення сигаретного диму в тамбурах вагонів та попередження про заборону паління
  9. Виявлення несправностей вагонів та передавання даних про такі несправності до головного пульта

Будова системи

Система складається з окремих блоків різного функціонального призначення

СРВ-1 комплектується індивідуально для конкретного поїзда у відповідності з вимогами замовника. Максимальна кількість вагонів поїзда – 10

Складові частини системи розміщуються в кожному з вагонів поїзда у відповідності з специфікою вагонів різного виду (головний, моторний, причіпний)

Технічний опис блоків
01.

Комп’ютер бортовий КБ-2

Комп'ютер бортовий КБ-2 – головний блок, що керує роботою всієї системи СРВ-1. Виконує наступні функції:

  1. Рух за обраним маршрутом в автоматичному або ручному режимі
  2. Управління видачею голосових та текстових повідомлень на гучномовці, світлодіодні табло та дисплеї салонні
  3. Керування медіаконтентом та його відображення на дисплеї салонні
  4. Автоматичне керування температурою в вагонах поїзда взимку
  5. Діагностика роботи СРВ-1
02.

Контролер зв’язку КЗ-5

Контролер зв’язку КЗ-5 перетворює звуковий сигнал мікрофона в цифровий код

Для отримання звукових повідомлень в кабіні передбачений вихід для підмикання зовнішнього гучномовця потужністю 5 Вт. Діапазон відтворюваних частот від 20 до 22050 Гц

Встановлюється в службовому приміщенні або в електричних шафах тамбурів

03.

Пристрій переговорний машиніста ППМ-1

Пристрій переговорний машиніста забезпечує переговори машиніста за схемами «кабіна-кабіна», «кабіна-салон». ППМ-1 надає можливість ведення переговорів службового характеру, та загального сповіщення

Пристрій облаштовується мікрофоном на спіральному шнурі. Для керування режимами роботи має дві кнопки: «Зв’язок», «Оповіщення». Під час виклику пасажира з салону за схемою «кабіна-салон» на індикаторі пристрою відображається номер вагона, з якого надійшов виклик

Встановлюється на пульті машиніста

04.

Пристрій переговорний машиніста ППМ-2

Пристрої переговорні помічника машиніста ППМ-2 призначені для сповіщення пасажирів в салонах

Дозволяють виконувати повідомлення під час посадки та висадки

ППМ-2 встановлюють в службовому тамбурі з двох сторін

05.

Пристрій зв’язку пасажира ПЗП-2

Пристрій зв’язку пасажира ПЗП-2 призначений для екстреного індивідуального зв’язку пасажира з машиністом за схемою «кабіна-салон»

Для отримання персональної відповіді, без трансляції переговорів на гучномовці салону, в конструкції пристрою передбачений динамік. Для керування роботою пристрою передбачені кнопка виклику та індикатор зайнятості лінії

ПЗП-2 встановлюється в доступному для пасажира місці вагона

06.

Підсилювач цифровий ПЦ-30W

Підсилювач цифровий ПЦ-30W забезпечує перетворення цифрового потоку, що приймається по каналу "Ethernet", в звуковий сигнал з подальшим посиленням до потрібної гучності та трансляції на блоки гучномовців, встановлені в салоні та тамбурах вагону

Діапазон відтворюваних частот від 20 до 22050 Гц

Підсилювач розміщується в електричних шафах вагонів

07.

Покажчик маршрутний ВМ-1

Комплект з двох покажчиків ВМ-1 дозволяє надати інформацію про маршрут руху поїзда (звідки та куди)

ВМ-1 встановлюється на лобовій частині локомотива

08.

Регулятор температури РТ-2

Регулятор температури РТ-2 забезпечує вимірювання зовнішньої та внутрішньої температури для регулювання роботи обігрівачів в салонах вагонів.

Температура в салонах вимірюється за допомогою датчиків температури ДТ-02С (Фото).

Взимку, в залежності від температури в салоні блок забезпечує вмикання/вимикання обігрівачів салону через зовнішнє керуюче реле в автоматичному режимі, або за командою з комп'ютера бортового КБ-2 в ручному режимі

Встановлюється в електричних шафах тамбурів

09.

Блок навігації БН-1

Блок навігації забезпечує визначення поточних географічних координат шляхом зв'язку з супутниками глобальної системи місцевизначення (GPS). Ці координати застосовуються для автоматичного інформування пасажирів під час руху по маршруту: дата, час, станція призначення, швидкість руху

Блок навігації встановлюється в електричній шафі головного вагона. Антена БН-1 встановлюється на даху головного вагона

10.

Дисплеї салонні ДС-1

Дисплеї салонні забезпечують відображення інформації для пасажирів, а саме: назви зупинок, станцій, часу, дати, швидкості руху, температури, службової і рекламної інформації. Використовуються замість табло салонних ТС-1

Інформація відображається у вигляді рухомого рядку або у режимі зміни кадрів зі встановленою частотою. Сценарій надання інформації на дисплеї в салонах задається спеціальним програмним забезпеченням комп’ютера бортового КБ-2

Дисплеї встановлюються в салонах вагонів

11.

Табло салонні ТС-1

Табло салонні ТС-1 призначені для забезпечення пасажирів інформацією щодо поточної та наступної зупинки, часу, швидкості та зовнішньої температури під час руху поїзда

Використовуються замість дисплеїв салонних ДС-1

Встановлюються в салонах вагонів

12.

Відеоспостереження

Камери відеоспостереження розташовуються в салонах вагонів, кабінах та зовні (огляд заднього виду, огляд залізничної колії, огляд струмоприймачів) згідно з вимогами замовника. Відеоінформація, відзнята кожною камерою, передається на комп’ютер відеоспостереження КБ-3В, розташований в кабіні машиніста.
Комп’ютер відеоспостереження має власне програмне забезпечення, яке дозволяє переглядати зображення з камер разом, частково або окремо обраної камери. За вимогами замовника можливе встановлення серверу відеореєстрації

«НВП УКРТРАНСМАШ» є представником IP-обладнання торгової марки ZetPro. Компанія-власник ТМ ZetPro є технологічним партнером світових виробників Dahua та UNV.

Лінійка продукції ZetPro охоплює всі сегменти професійних пристроїв, кращих в своєму класі, та мають велику перевагу від інших виробників в програмному забезпеченні, а саме: всі системи відеоспостереження ZetPro можуть бути поєднані з програмно-апаратним комплексом CaMap «Безпечне місто»

Програмно-апаратний комплекс CaMap дає можливість:

  1. Розпізнавання людей по обличчю. Визначення, статі або емоції. Дає можливість оперативного розшуку зниклих або небезпечних осіб. Повідомлення про агресивні емоції. Швидкий пошук фото в базі даних
  2. Розпізнавання осіб за атрибутами. Визначення за наявності: сумки/рюкзака, головного убору, довжини рукавів, штанів, спідниць, волосся Визначення наявності верхнього одягу та його кольору.
  3. Виявлення залишених чи переміщених предметів. Інформування про можливий терористичний акт. Контроль несанкціонованого викиду сміття та інших. Пошук зниклих речей
  4. Підрахунок людей, перетин віртуальних ліній, визначення задимлення, повідомлення про проникнення сторонніх осіб на певні ділянки
13.

Роутер LTE

СРВ-1 обладнана 4G роутером для підключення системи до мережі Інтернет, що дає можливість віддаленого доступу до системи, а саме:

  1. Віддалений доступ до архіву відеоспостереження
  2. Дистанційне оновлення медіаконтента
  3. Дистанційна технічна підтримка, щодо програмного забезпечення БК-2